Klacht Landal GreenParks: Gedwongen voucher, wettelijk recht op geld terug geweigerd

A.E. Theuvenet

Landal heeft onze reservering geannuleerd. En verplicht een ons een voucher te accepteren, ondanks het wettelijk recht om de voucher te weigeren en een terugstorting van het bedrag te krijgen. Landal heeft aangegeven geen contact meer te willen hebben en dwingt de voucher af.

Landal zich aan de wettelijke rechten houdt en overgaat tot geld terug betalen.

A.E. Theuvenet
    Nog geen enkel contact gehad van Landal. Ik wil nog steeds gebruik maken van mijn wettelijk recht op geld terug. Ik kan ook nergens vinden dat het gedekte vouchers betreft. Ik kan Landal niet vinden bij SGR of ANVR
    A.E. Theuvenet
    Weer een week verder en geen reactie van Landal.
    A.E. Theuvenet
    Geen reactie tot nu toe. Ondertussen een procedure bij de geschillencommissie gestart.
    A.E. Theuvenet
    Nog steeds geen reactie gehad van Landal. Ik wil nog steeds gebruik maken van mijn wettelijk recht op terugbetaling.

Zoals dit ook aangegeven was onder de algemene voorwaarden ten tijde van boeken. De algemene voorwaarden zijn een maand later eenzijdig aangepast door Landal, zonder ons daarvan op de hoogte te stellen of ons akkoord daarop te vragen. Het moge duidelijk zijn dat wij niet akkoord zijn met de voorwaarden.

Daarnaast kan ik nergens vinden dat dit om gedekte vouchers gaat. Dus zoals ACM aanraadt hebben wij de voucher geweigerd aan te nemen.
    A.E. Theuvenet
    Geen enkele reactie van Landal.
    Situatie ongewijzigd, wens op terugbetaling nog steeds actueel.

A.E. Theuvenet
Landal stuurt een (privé, niet openbaar) de standaard herhaling van de mail die ze al gestuurd hebben waarin het volgende letterlijk staat: en zullen niet ingaan op toekomstige correspondentie, om over en weer gaande correspondentie te voorkomen. Kortom, je hebt het maar te slikken. Je wettelijke rechten hebben we lak aan. Ik absoluut ontevreden en heb gelukkig ookal eem procedure bij de geschillencommissie lopen. Ongehoord dat je rechten lachend geschonden worden.

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?