Klacht Landal GreenParks: Het niet krijgen van een voucher

F.M.A Floris

Maandag 8 februari zouden wij vertrekken van uit Eindhoven naar het land van Bartje in Ees.
Wij hadden er echt zin in, na een verhuizing wat heel veel energie heeft gekost.
Maandag 8 februari was code oranje tot 12 uur voor heel Nederland.
Na 12 uur was code oranje alleen voor de provincies Drenthe, Groningen, Friesland voor de hele dag.
Code oranje houdt in, niet gaan rijden indien niet noodzakelijk.
Wij hebben een bericht gestuurd naar Het Land van Bartje dat wij niet maandag maar dinsdag zouden komen mits het verantwoord was om te rijden.
Dinsdag morgen heb ik op internet naar de verkeerssituatie gekeken. Advies was indien niet nodig niet de weg op te gaan.
Er lag veel stuif sneeuw op de weg en ijzel.
De weersvooruitzichten waren dat wij de hele week winters weer zouden hebben.
Vrijdagmorgen zouden wij weer terug moeten rijden naar Eindhoven.
Stel dat de het advies vrijdag betreft de wegen net zo negatief zouden .
zijn als op maandag en dinsdag.
Dan waren wij gedwongen om dan toch te gaan rijden.
Na wikken en wegen hebben wij besloten niet te gaan, wij vonden het risico te groot, wij hebben het reisadvies opgevolgd.
Toen hebben wij een bericht gestuurd naar het Land van Bartje dat wij door overmacht niet zouden komen..
Wel hebben wij toen gevraagd of wij de midweek konden overboeken naar een andere periode.
Het antwoord was nee.
Hun advies was, u heeft een annuleringsverzekering, probeer het daar .maar uw kosten te verhalen.
Geen empathie, geen reden om af te zeggen, die ik wel van hen had verwacht van zo’n organisatie jammer.
Inmiddels had ik een claim ingediend bij mijn reisverzekering.
Maar ook hier heb ik een afwijzing van gekregen.
Inmiddels heb ik diverse keren gecorrespondeerd met Landal Greenpark gastenservice.
Hun antwoord is tot heden afwijzend geweest
Het toppunt van arrogantie vind ik dat ik bij het versturen van mijn laatste mail, geen bevestiging heb gekregen dat zij mijn mail in behandeling hebben genomen , wat ik altijd heb gehad.
Toen heb ik een test gedaan op de computer van mijn echtgenote en ik kreeg direct een bevestiging terug gestuurd.
Landal heeft de computer nu zo ingesteld dat zij wel mijn berichten ontvangen, maar geen antwoord meer hoeven te geven.
Hopelijk kunt u mijn ondersteunen om een overboeking of voucher te krijgen.

Een overboeking of voucher geven

F.M.A Floris
afgewezen, midweek Land van Bartje Ees van 8 februari tot en met 12 februari. Net in deze week was het winterweer, verkeersinformatie maandag code oranje, dinsdag verkeersinformatie laat vertrekken. Alleen woensdag en donderdag zouden wij kunnen genieten van onze midweek. Door de weersverwachting durfden wij het risico niet te nemen om te gaan. Gevraagd om een omboeking/voucher.. Niet gekregen, Landal heeft totaal geen inlevingsvermogen en geen gevoel voor klantenbinding. Het gaat te goed met Landal, maar er zijn gelukkig genoeg alternatieven op internet zodat je niet afhankelijk hoeft te zijn van Landal

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?