Opgelost door Landal GreenParks: Huisje gehuurd terwijl Landal weet dat verwarming niet werkt en ook niet werkend gemaakt kan worden.

content Opgelost
Ed

Eind mei een huisje gehuurd op Twenhaarsveld in Holten. Dit was een huisje met aanpassingen voor het milieu zoals een warmteterugwininstallatie, warmtepomp, zonnepanelen enz. Alleen werkte niet alles. Het was in die periode 's-nacht best wel koud en zou het fijn zijn als je dan 's-morgens als je uit je bed komt de verwarming aan zou kunnen zetten. Dit ging dus niet , het huisje was niet te verwarmen. In eerste instantie zelf maar haardblokken aangeschaft maar vond dat toch wel raar. Dus maar geklaagd bij de receptie. Toen er iemand van de servicedienst langskwam kon hij mij gelijk zeggen dat het systeem niet werkt en ze ook niet wisten hoe dit werkend gemaakt moest worden. Ik kon wel twee zakken hout krijgen (zonder aanmaakblokjes?) om het huisje dmv de openhaard te verwarmen. Ik ben dus een groot gedeelte van de week bezig geweest om het huisje warm te krijgen ipv de ontspanning en de rust waar ik voor kwam. Ik vind het erg treurig dat Landal mij een huisje verhuurd voor de volle mep, terwijl ze vtv weten dat er een probleem in zit dat ze niet op kunnen lossen. Bij vertrek hebben we een klacht ingediend waar we een reactie op zouden krijgen. Helaas niets meer gehoord. In het evaluatieformulier wat je na afloop toegestuurd krijgt deze klacht ook aangegeven, maar ook hier geen reactie van Landal. Een erg slechte nazorg dus. Ik ben hier erg ontevreden over.

Ik wil hiervoor gecompenseerd worden

Ed
100 euro waardebonnen gekregen

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?