Klacht Landal GreenParks: Kinderhuisje verwacht ik dat alles veilig en heel en schoon is.

sad Niet opgelost

Rabbit Hill, 08-09-2019.
Huisje 4CK. nummer 21, een kinderhuisje wat er op de foto goed uitziet.
Is ook een mooi huisje. Echter wat heel schandalig is..dat er een kinderledikantje staat met een latten bode.m die was vervangen door triplex.Dat was doorgezakt in echt een kuil inde lengte en breedte en helemaal was beschimmeld.zo ook het matrasje. Gebeld met de receptie en die stuurde iemand.kon even duren was druk.
die zij is er een camping bedje,ja die was er maaaaaar ook die was zo kapot dat er niet meer in geslapen kon worden.
Nog iets wat ik zeer ernstig vind boven de aankleedcommode hing op hoogte dat een baby er liggend bij kan een lampje dat verschrikkelijk heet werd. dus brandwondje . We hadden een leuk stapelbed voor de 4 jarige maar hingen bij het hoofdeind de zelfde lampjes.Dus zelf maar in stapelbed geslapen op twee zeer dunne matrasjes wat niet te doen was,dus verder op de bank.Niet leuk als je 66 jaar bent en.wat mankeerd. Zo vreselijk teleurgesteld door de receptie daar .er was geen andere accommodatie.ja we kregen een flesje wijn ,en een bon om te midgetgolfen.Lukt met baby en 4 jarige.IK vind dat als ik iets boekt en ook niet goed koop dat ik zeker mag verwachten dat een kinderhuisje oke is.en ook de veiligheid,

Mijn ons weekend is grondig verziekt en voldeed niet naar onze wensen.
Wij hebben zeker niet gekregen waar wij voor betaald hebben.
Ik verwacht dan ook dat zij ons het geen wat ik betaald hebt terug betalen.

Landal GreenParks is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

ada
    Een mail gehad van landal nu wachten op een reaktie

ada
Kreeg een brief,dat ik bedankt werd om mijn ervaringen te delen. Ze het vervelend vonden dat het verblijf niet naar verwachting was.Niets gezegd over het verblijf.Ze aangeboden hadden zaterdag op het park een ander bedje te gaan zoeken.Vreemd dat die er niet waren op vrijdag maar wel op zaterdag dan.Niets over dat het bedje en matras zo slecht er aan toe waren ook t camping bedje.Wel dat ik een fles wijn aangenomen had met bon voor te midgetgolfen. Deze werd pas laat in de middag gebracht met een sorry,niets over een compensatie. dat zij er van uit gingen dat het opgelost was. Nu ontving ik deze brief met wat spulletjes voor de kids. en een tegoed bon van 25 euro. allen in te leveren bij nieuwe boeking. Ik verwacht dat als ik iets boekt, het er is wat op de site staat,en zeker een kinderbedje,dus vind dat ze er zich goedkoop van af willen kletsen schande landal.

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?