Opgelost door Landal GreenParks: Landal greenparks weigert geld terug te geven, terwijl ze dat wettelijk verplicht zijn

angry Opgelost
Nooitmeer#landal

Ondanks herhaaldelijk weigeren van een reisvoucher weigert landal Green parks het geld terug te betalen, van een vakantie die wij hadden geboekt voor in de mei vakantie.
Zij hebben deze vakantie geannuleerd en ik heb wettelijk gezien absoluut recht om mijn geld terug te ontvangen. Daarnaast ook aangegeven dat wij geen gebruik kunnen maken van de voucher en duidelijk aangegeven waarom niet.

Er zit niks menselijks bij de medewerkers van landal greenparks.
Alles wordt afgehouden. Contact wordt van hen kant geweigerd. En mevrouw Linda van Geen geeft hondsbrutale antwoorden. We zouden tot 2 x toe terug gebeld worden, ook dat wordt verzuimd.

Aangetekende aanmaningen mbt terugbetaling worden niet aangepakt omdat er nergens iemand aanwezig is. De enige mensen die je te spreken krijgt zijn de arme stakkers van de klantenservice.... Het enige dat zij kunnen melden is dat er een mail naar gastenservice gestuurd moet worden.

Daar wordt je dan dus geconfronteerd met de brutaliteit van mevrouw Linda van Geen, waarna elke vorm van contact door hen wordt tegengehouden.
En ook dat heb ik zwart op wit.

Ik zal nooit meer bij landal boeken na deze manier van behandeling en vele met mij!!

Landal greenparks moet de door mij betaalde reissom terug storten op mijn rekening, daar heb ik herhaaldelijk om gevraagd en dus GEEN VOUCHER

Nooitmeer#landal
    Uiteraard ook nu geen reactie van Landal. Elk contact wordt vermeden. Steeds toezegging van de klantenservice, terug gebeld te zullen worden. Uiteraard gebeurd ook dit niet, omdat dit het beleid van Landal blijkt te zijn.
    Landal is juridisch aansprakelijk gesteld om mij (via een jurist) , mijn reissom terug te storten. Ook dit proberen ze te negeren door juristen niet te woord te staan en geen mogelijkheid te bieden aangetekende post te versturen, zodat alles via e-mail moet gaan.
    Deze manier van omgang met klanten komt ze straks duur te staan in het kort geding dat hieruit gaat volgen. Zelfs het europese hof heeft de nederlandse reisbranche op de vingers getikt. REISVOUCHERS ZIJN ALLEEN IN OVERLEG MET DE CONSUMENT GERECHTVAARDIGD. INDIEN DE CONSUMENT DEZE NIET WIL ACCEPTEREN DIENT DE REISSOM TE WORDEN TERUG BETAALD.

Ik begrijp werkelijk niet wat landal denkt hiermee te bereiken. Ze jagen iedereen hiermee tegen zich in het harnas. Velen zullen niet meer boeken bij landal in de toekomst. Verder kost het iedereen veel negatieve energie.

Sterker nog, het gaat landal zo nog veel meer geld kosten. De proces kosten worden op de verliezende partij verhaald. Er is geen twijfel dat Landal de verliezende partij gaat zijn. Het staat simpel weg beschreven in meerdere artikelen in de wet dat er terugbetalingsverplichting is!

Dus landal , doe nou niet zo star. Niemand wint er wat mee, met deze starre en onprettige houding van jullie.
    Betaal mij mijn geld terug en we zijn voor altijd van elkaar af! Beloofd!!!
    Nooitmeer#landal
    Landal....................enige vorm van reactie misschien??
    Zelfs normale omgangsvormen zijn blijkbaar verdwenen bij uw bedrijf.

Het is ongekend dit. Inmiddels ook weer met jullie gebeld. Ook deze keer is het verzoek neergelegd, via de arme mensen van de klantenservice, om terug te bellen. Weer bellen jullie niet. Op deze klacht reageren jullie niet...................
    Nooitmeer#landal
    Nog steeds niks gehoord van Landal........................................................
    Nooitmeer#landal
    IK wil mijn geld terug.............................is mijn recht LANDAL!
    Nooitmeer#landal
    Is er hier uberhaupt iemand actief, die wel een reactie ontvangt van Landal???
    Ik probeer het nog maar eens.
    Landal, ik heb wettelijke recht op mijn geld terug. De vakantie is van jullie kant geannuleerd , waardoor jullie dus in gebreke blijven. Jullie heffen de afspraak op die wij vorige jaar met elkaar getroffen hebben namelijk: Ik betaal jullie geld en jullie leveren mij een vakantie. Jullie leveren geen vakantie, dus ik hoor mijn geld terug te krijgen.
    Nog voordat ik een voucher ontving, heb ik duidelijk aangegeven dat ik deze niet zou willen ontvangen. Ik heb namelijk een zieke zoon , waardoor wij in deze tijden ons huis niet uit kunnen laat staan dat wij op vakantie kunnen. Daarnaar heb ik door de crisis inmiddels zelf mijn geld hard nodig.

Alles is van te voren uitgelegd nog voor er vouchers waren uitgegeven, nog ontvang ik tegen mijn wil een voucher. Nu al zo vaak aangegeven, dat ik mij geld terug verlang.........................Landal kiest ervoor om maar gewoon niet te reageren. Zelfs als je meerdere malen belt, met het verzoek terug gebeld te worden door bepaalde personen word je genegeerd en dus ook niet terug gebeld.
    Op deze site wordt ook niet gereageerd. Op mail wordt niet gereageerd en ook op dwangbevelen wordt niet gereageerd.

De consument is duidelijk niet iets dat Landal interesseert, behalve als diezelfde consument zijn/haar portomonnee trekt.

Dit is een eenzijdig en onrechtmatige manier van handelen. Landal doet alles tegen de wet in uit zelfbehoud.. Maar het behoud van de consument is hetgeen dat zwaarder weegt, ook/juist voor de wet.

LANDAL GEEF MIJ MIJN GELD TERUG. IK BEN GEEN STEUNFONDS EN HEB MIJN EIGEN GELD HARD NODIG....................DIT IS DIEFSTAL!!

Nooitmeer#landal
Op 3 juni eindelijk (na bijna 3 maanden en heel veel verlies van kostbare energie en tijd) heeft landal mij zwart op wit gegeven mijn geld binnen 14 dagen terug te storten. Nu een week later, heb in ieder geval nog niks ontvangen. Ik ga ervanuit dat ze hun afspraak nakomen en dat ik het nu binnen een week echt terug heb. Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken. Boeken bij landal.................denk niet dat ik dat ooit nog zal doen.

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?