Opgelost door Landal GreenParks: Landal wil geen geld terug geven, maar voucher, en dat willen wij niet.

content Opgelost
Marco

Een vakantie geboekt bij Landal Greenparks, De Lommerbergen. Ivm corona / sluiting park kon onze vakantie niet doorgaan. Ongevraagd werd ons een voucher gegeven die wij een jaar lang nog kunnen verzilveren. Echter deze voucher willen wij niet. Een soortgelijk verblijf voor volgend jaar valt bijna 40% duurder uit. Dit is ons simpel weg te duur, dus willen wij ons geld terug. Landal weigert dit en zegt dat wij een jaar moeten wachten omdat zo lang de voucher nog geldig is. Ik vind dit waanzin! Wij zijn het geld hard nodig en zij houden het nu een jaar lang vast onder het mom van ons de mogelijkheid bieden opnieuw een vakantie te boeken. Dat willen wij dus niet. Klantenservice kan niks anders vertellen dat dit de werkwijze is. Leidinggevende spreken is uiteraard niet mogelijk.

Geld terug storten en beseffen dat dit soort acties hen geen meer klanten gaat opleveren.

Marco
Men belooft het geld terug te storten. Ik blijf het zeer onklantvriendelijk vinden dat personeel kennelijk opdracht heeft klanten ze zeggen dat ze onder geen voorwaarden het geld terug gestort kunnen krijgen en beslist akkoord moeten gaan met de voorwaarden van de voucher. Ik had binnen 2 uren reactie, dus laat dat dan het pluspuntje zijn.

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?