Opgelost door Landal GreenParks: Misleidende prijsstelling

Newbarcus

Mijn echtgenote en ik zagen op de website van Landal Green Parks een aanbieding voor een week op het Park Sneekermeer voor € 199. Ik vind dat als een bedrijf met deze prijs adverteert er ook voor deze prijs een chalet geboekt moet kunnen worden. De praktijk is ook hier nog altijd anders, net als bij bedrijven die reizen en auto's verkopen. Naast de huur moet de consument namelijk ook nog € 24,50 boekingskosten betalen ( alleen je doet al het werk zelf via internet en er komt dus niemand van Landal aan te pas). Verder moet er verplicht een linnenpakket van € 7,75 per persoon worden afgenomen. De onvermijdelijke toeristenbelasting komt hier ook nog eens bij. Uiteindelijk kost die week voor twee personen dus € 253,- wat 27 % meer is dan waarmee Landal adverteert. Wanneer stopt Landal met die misleidende prijsstelling???

Geachte heer/ mevrouw Boog,

Wij nemen uw melding in behandeling en zullen u binnen 10 werkdagen een reactie geven.

Afdeling Gastenservice
    Ik wacht nog 10 werkdagen op de reactie van Landal
    Geachte heer Boog,

Wij hebben u zojuist een persoonlijke e-mail met uitleg gestuurd.

Afdeling Gastenservice
    Newbarcus
    Uitgebreide uitleg en toelichting gekregen. Wat mij betreft maakt Landal in toekomstige reclame-uitingen nog helderder zichtbaar dat actieprijzen altijd exclusief bijkomende kosten zijn.

Newbarcus

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?