Klacht Landal GreenParks: Vies en stuk huisje

stef

Wij hebben een luxe huisje gehuurd op landal beach park texel. Met als voorkeur nummer 124, omdat die naar eigen zeggen gemoderniseerd was. We komen er aan donderdag en de badkamers zijn inderdaad modern en luxe ogend. In de slaapkamers ligt tapijt en ziet er niet echt netjes en schoon uit. Zelf eerst gestofzogen aangezien het erg stoffig is en mijn beide kids al verkouden en aan het hoesten zijn en snel last van hun luchtwegen hebben. Vervolgens zien we de volgende ochtend dat er nergens meer rookmelders hangen, die liggen stuk naast de wasmachine. Dit gemeld bij de receptie en ze zou de volgende dag iemand langs sturen.... savonds wil ik mijn kinderen (3 en 0 jaar) in bad doen en krijg ik het putje niet dicht. Blijkt hij dus stuk te zijn. De douche boven heeft een afzuigsysteem die niks meer kan afzuigen door de stof, de draden stof hingen er aan. De monteur is de volgende dag gekomen en heeft rookmelders opgehangen en het bad kon hij niet maken, want bleek dus al langer bekend te zijn dat hij het niet deed. Een onderdeel wat nodig was ervoor was nergens te krijgen. Er slecht dat dit van te voren ook niet gecommuniceerd is met mij, aangezien ik met twee kinderen kom die graag in bad gaan. Vooral een baby. De stopcontacten zitten dicht met pleisters en hangen overal slordig met verlengsnoeren. De monteur gaf ook aan dat dit huisje al heel lang geen onderhoud heeft gehad. Sorry ik betaal een hoop geld in het naseizoen voor een zogenaamd luxe huisje en dan verwacht ik zeker niet dit! Ik ga vandaag ook naar huis in plaats van maandag, want ik kan mijn baby niet eens fantoeslijk in bad doen en vindt dit alles behalve luxe.

Ik wil een deel van mijn geld terug, want ik heb 100 euro per nacht hiervoor betaald en het was vies en stuk dit "luxe" huisje. De eigenaar heeft hier voor de zomer alleen onderhoud gepleegd en toen was het misschien luxe, maar nu zeker niet. Wij zullen hier nooit meer boeken voor dit geld.

Landal GreenParks is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?