Klacht Landal GreenParks: Waardeloos bedrijf in service

dingo5

Probeerde een reservering te maken, maar de accommodatie en de periode lukte niet, om te boeken, terwijl het vrij was. Zeer rare periode van vrijdag tot woensdag, maar wel de volle prijs betalen.
Dus ik had ze gebeld, maar zoveel wachtende voor me, dat ik een oké had gegeven voor terug bellen.
Ik werd terug gebeld, maar deze mevrouw begreep het totaal niet en gooide de telefoon neer. Dit vindt ik puur asociaal gedrag, dus heb hun een klacht gestuurd.
In eerste instantie kreeg ik een standaard antwoord, wat nergens op sloeg.
Dus ik weer een klacht gestuurd en werd toen wel terug gebeld door iemand die een hart had, alleen wat er aangeboden werd, was asociaal.(moest het aan een meerdere vragen.
Gratis reserveringskosten en voorkeursboeking (die er niet is)?

Gratis reserveringskosten
Gratis handoeken en keukendoekenpakket
gratis bedlinnen
gratis Etentje of bbq enz thuis

dingo5
    Tot op heden alleen vernomen, we zijn ermee bezig.

Mag wat sneller.
    Landal GreenParks
    Geachte mevrouw Hersbach,
    Wij hebben u zojuist een reactie per e-mail toegestuurd.
    Met vriendelijke groet, Gastenservice Landal GreenParks

dingo5
Niks. Alleen een bedankje voor de aangeboden hulp???????????????????? Dat is toch te bizar voor woorden. Dacht dat dit bedrijf er voor de klanten was, niet dus. Dan maar alle forums over, is toch wat ze willen. Heb nog nooit zoveel werk moeten doen voor een klacht, als bij hun.

Ook een klacht indienen over Landal GreenParks?