Klacht Landelijk contract beheer: Liegen, liegen en nog eens liegen om een product te verkopen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 532125
Gebruiker
Jack
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Belden me en een dame deed alsof ik hun bedrijf moest kennen en dat zij beloofd hadden mij terug te bellen en dit bij deze deden. Ik kon niet goed verstaan van wie ze was en ik bleef maar denken. Ze deed alsof ze inzage had in ons energieverbruik en dat het dit jaar lager was. Ja, dat klopte toevallig omdat we zonnepanelen hadden genomen.
Ik ging hardop nadenken wie ze konden zijn, maar ze waren niet de leverancier en ook niet de netbeheerder. Toen door mijn vragen en lengte van het gesprek duidelijk werd dat ik niet toe zou happen, werd ik doorgezet naar een bandje van het Bel-Me-Niet register. Toen was het duidelijk: ze waren gewoon schorem, vuile bedriegers.
NIET MEE IN ZEE GAAN!

De oplossing

Nooit meer gebeld worden door dit bedrijf en mogelijke bedrijven van dezelfde ploeg van oplichters

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jack
Datum
Uiteindelijke oplossing
Volgens mij hebben jullie de titel van mijn klacht niet goed gelezen: leugen na leugen na leven in het gesprek. Als je moet liegen om je klantjes te krijgen, dan noem ik dat oplichting. Jullie handelen ook niet volgens de standaarden in de branche, zoals het bel-me-niet register. Ik sta daar al heel lang in. Ik ben zakelijk ook al meer dan 10x lastiggevallen, zowel thuis als aan de deur, door tussenpersonen die "energie verkochten". Niet 1 is zo oneerlijk en gluiperig geweest als uw bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Landelijk contract beheer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen