Klacht Landelijk contract beheer: Liegen, liegen en nog eens liegen om een product te verkopen

Jack

Belden me en een dame deed alsof ik hun bedrijf moest kennen en dat zij beloofd hadden mij terug te bellen en dit bij deze deden. Ik kon niet goed verstaan van wie ze was en ik bleef maar denken. Ze deed alsof ze inzage had in ons energieverbruik en dat het dit jaar lager was. Ja, dat klopte toevallig omdat we zonnepanelen hadden genomen.
Ik ging hardop nadenken wie ze konden zijn, maar ze waren niet de leverancier en ook niet de netbeheerder. Toen door mijn vragen en lengte van het gesprek duidelijk werd dat ik niet toe zou happen, werd ik doorgezet naar een bandje van het Bel-Me-Niet register. Toen was het duidelijk: ze waren gewoon schorem, vuile bedriegers.
NIET MEE IN ZEE GAAN!

Nooit meer gebeld worden door dit bedrijf en mogelijke bedrijven van dezelfde ploeg van oplichters

Jack
Volgens mij hebben jullie de titel van mijn klacht niet goed gelezen: leugen na leugen na leven in het gesprek. Als je moet liegen om je klantjes te krijgen, dan noem ik dat oplichting. Jullie handelen ook niet volgens de standaarden in de branche, zoals het bel-me-niet register. Ik sta daar al heel lang in. Ik ben zakelijk ook al meer dan 10x lastiggevallen, zowel thuis als aan de deur, door tussenpersonen die "energie verkochten". Niet 1 is zo oneerlijk en gluiperig geweest als uw bedrijf.

Ook een klacht indienen over Landelijk contract beheer?