Klacht Landelijk Energie Collectief: agressieve manier van verkoop
Details
Klacht
Wij zijn nu de afgelopen dagen al 8x gebeld door het Landelijk Energie Collectief met een zeer dwingende en zelfs agressieve manier van benaderen. Zij hebben aangegeven een goedkoper contract mbt Essent te kunnen bieden waarbij zij al onze gegevens wisten te benoemen. Wij hebben echter een contract met Essent en niet met het Landelijk Energie Collectief. Ondanks herhaaldelijk aan te geven dat wij geen interesse hebben blijven zij ELKE dag bellen. Ik was verbaasd en ben gaan googelen. Ik zie meerdere klachten bij Radar gemeld over dit bedrijf en ik snap precies waarom. Wij zijn eerder in een verandering van contract getrapt door dit bedrijf waardoor wij heel veel ellende hebben gehad om alles terug te draaien. Wij zijn hier niet van gediend. Wij wensen alleen door de leverancier zelf benaderd te worden en niet door een tussen persoon zoals LEC. Als wij nog een x gebeld worden zie ik mij haast genoodzaakt om aangifte te doen wegens herhalend inbreuk doen op onze privacy.Gewenste oplossing
Ik zou graag willen dat dit bedrijf benaderd wordt over hun agressieve en aanhoudende manier van verkoop. Dit kan gewoon echt niet en ik vrees dat m.n ouderen hier wel intrappen met alle gevolgen van dien.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.