Klacht Landelijk Energie Collectief: klacht is dat wij een boete moeten betalen omdat wij opzeggen.

M. Jeursen

Wij zijn ongelofelijk opgelicht door het Landelijk Energie Collectief. Zij hebben ons een contract via NLE verkocht. Dit contract was incl, boetevergoeding. Nu 2 jaar later gaan wij emigreren en geeft het Landelijk Energie Collectief niet thuis. Zij hebben ook geen opnames meer, sterker nog zij kunnen niks meer terugvinden van dit contract.

Dat zij de boete á € 250,00 gaan betalen.

M. Jeursen
    Nog een aanvulling, wij hebben met de medewerkster toen besproken over onze emigratie plannen en dit was geen probleem omdat wij een boete vergoeding hadden. Anders waren wij nooit aan dit contract begonnen.

M. Jeursen
U bied helemaal geen oplossing of tussenoplossing aan. U stelt dat u de algemene voorwaarden zijn toegestuurd na het afsluiten van het contract maar dit hebben wij helemaal niet ontvangen. Het document wat ik toegevoegd heb is het enigste wat wij hebben ontvangen. De medewerkster die ons het contract heeft afgesloten per telefoon heeft na herhaaldelijk vragen dat wij emigratie plannen hadden dat de boete hiervoor vergoed werd. Als wij wisten dat dit niet vergoed werd hadden wij helemaal dit contract niet afgesloten. Wij zien helemaal verkeerd voorgelicht en nu zitten wij met hoge kosten nu wij willen emigreren. Ik vind dat u de kosten of een deel van de kosten moet vergoeden vooral omdat de medewerkster dit ons verzekerd heeft. wat erg jammer is dat de opnames na 4 maanden verwijderd zijn.

Ook een klacht indienen over Landelijk Energie Collectief?