Klacht Landelijk Energie Collectief: Oplichting alsof ik bij bedrijf al dienst afneem en onduidelijk hoe aan mijn gegevens komen.

mdgmdgmdg

In de avond gebeld en mevrouw deed zich voor als ik al klant bij haar was omdat ik gebruik maakte van een of ander 'zekerheidsgarantie'. Ze deed alsof ik al gebruik maakte van de diensten door te zeggen dat iedereen met een vast (energie) tarief ingeschreven staat via zijn eigen aanbieder en zodra de prijs stijgt er contact opgenomen wordt. Waarschijnlijk een vooropgezet script maar er werd gedreigd met bangmakerij als er ik uitgeschreven werd uit deze 'zekerheidsgarantie' wanneer ik zou ophangen. Dit zou me volgens mevrouw veel geld kunnen kosten.

Failliet gaan.

mdgmdgmdg
Sjonge jonge, doe er wat aan. Nu wordt ik platgebeld door Bespaarmelder.nl met PRECIES dezelfde klachten. Volgens mij had ik zelfs dezelfde persoon aan de telefoon. Ongelofelijk dat dit bedrijf mensen mag bellen, misleiden, intimideren, beledigen en bedreigen. Wauw.

Ook een klacht indienen over Landelijk Energie Collectief?