Klacht Landelijk Energie Collectief: Oplichting alsof ik bij bedrijf al dienst afneem en onduidelijk hoe aan mijn gegevens komen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481505
Gebruiker
mdgmdgmdg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In de avond gebeld en mevrouw deed zich voor als ik al klant bij haar was omdat ik gebruik maakte van een of ander 'zekerheidsgarantie'. Ze deed alsof ik al gebruik maakte van de diensten door te zeggen dat iedereen met een vast (energie) tarief ingeschreven staat via zijn eigen aanbieder en zodra de prijs stijgt er contact opgenomen wordt. Waarschijnlijk een vooropgezet script maar er werd gedreigd met bangmakerij als er ik uitgeschreven werd uit deze 'zekerheidsgarantie' wanneer ik zou ophangen. Dit zou me volgens mevrouw veel geld kunnen kosten.

De oplossing

Failliet gaan.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mdgmdgmdg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sjonge jonge, doe er wat aan. Nu wordt ik platgebeld door Bespaarmelder.nl met PRECIES dezelfde klachten. Volgens mij had ik zelfs dezelfde persoon aan de telefoon. Ongelofelijk dat dit bedrijf mensen mag bellen, misleiden, intimideren, beledigen en bedreigen. Wauw.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Landelijk Energie Collectief?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen