Klacht Landelijke energiewijzer: Onder valse voorwaarden een ander contract aangesmeerd gekregen.

nieuw paradijs

Naar herhaaldelijk opdringerige telefonische benadering en vanuit mijn kant, steeds de melding aan De Landelijke Energiewijzer, niet geinteresseerd te zijn. Hebben ze uiteindelijk door middel van onjuiste informatie, mij een abonnement bij Total aangesmeerd. Ze hebben gezegd alles te regelen en de boete vanuit mijn oude energieleverancier (DELTA) te voldoen, dus ik zou nergens omkijken naar hebben en verder niks hoeven te betalen. Nu krijg ik een boete van 1700 euro vanuit de DELTA, die wil ik nu voorleggen aan De landelijke energiewijzer, aangezien zij mij verzekerd hebben deze te betalen. Maar nu krijg ik alleen maar voicemail als ik bel en het netnummer lijkt niet te kloppen met de stad, dus ik heb het idee dat ik ben opgelicht en in ieder geval zeker, met valse voorwaarden in een of ander ander contract te zijn gelokt. Ze hebben gezegd dat ik akkoord heb gegeven door een "ja" tijdens het telefoongesprek. Ik was er altijd van overtuigd dat alleen handtekeningen rechtsgeldig zijn, dus het is vreemd dat ik opeens aan een ander contract vastzit zonder ooit ergens voor getekend te hebben. Wie kan mij helpen?

Dat de landelijke energiewijzer alsnog de boete betaald die ik van DELTA heb gekregen.

Wij vinden dat Landelijke energiewijzer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Landelijke energiewijzer?