Klacht Landhoeve Rijkel: schoonmaak kosten 85 euro

Lunka

We hebben dit natuurhuisje (24284) in de periode van Vr 3 juni 2016 t/m Ma 6 juni 2016 gehuurd (2 personen en 2 honden). Het huis wordt verhuurd door De Historische Groentehof in Beesel, Limburg. We moesten 85 euro schoonmaak kosten betalen in plaats van 35 euro omdat wegens de verhuurder het huis niet schoon achtergelaten was. Hij heeft in plaats van 150 euro 100 euro van de borg naar ons teruggestuurd zonder geen enkele reden te geven. Wij hebben ook geen rekening van de verhuurder gekregen. Wij hebben wel het huis bezemschoon achtergelaten.
Het huis was niet echt schoon toen wij daar hebben gearriveerd. de inrichting was echt stoffig met veel spinnenwebben en het was echt vochtig, benauwd en donker binnen. De standard van het huis was echt laag, De achter deur kon niet op slot gedaan worden. Het terrein omheen het huis was niet opgeruimd.
We hebben regenbuien gekregen en het is toen gebleken dat het dak van het dak leekt.

Wij zijn niet eens met de kosten van schoonmaak 85 euro. Wij willen 50 euro (dus de hele borg) terugkrijgen. Wij willen ook de rekening van de verhuurder krijgen met de gegevens zoals kvk nummer, etc.

Landhoeve Rijkel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Landhoeve Rijkel?