Opgelost door Landlevenwebshop.nl: Het product is niet geleverd en er wordt ook geen antwoord op vragen meer gegeven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 323461
Gebruiker
Ton Lamers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30 juli jl. een bestelling geplaatst en tevens betaald. Na een week navraag gedaan bij de klantenservice over de levering. Er bleek een probleem te zijn met het verzendhuis. Vervolgens na een week wachten weer navraag gedaan. Wederom antwoord dat er problemen waren met het verzendhuis, maar wel de toezegging dat het product nu snel geleverd zou worden. Hierna heb ik nog 2 keer over de levering gemaild, maar geen enkele reactie ontvangen. Vervolgens heb ik een brief gestuurd naar de algemeen directeur van het Media Bedrijf waaronder Landleven valt. Ook hierop mocht ik geen enkele reactie ontvangen.

De oplossing

Het product alsnog binnen 5 dagen leveren of anders z.s.m. het betaalde bedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Landlevenwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Ton Lamers
    Datum
    Product is geleverd. Daarom ben ik lid van de consumentenbond. Nu reageerde men supersnel op mijn klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ton Lamers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het product is nu geleverd. Wel jammer dat men pas reageert als de consumentenbond middels klachtenkompas wordt ingeschakeld.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Landlevenwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen