Opgelost door Landlevenwebshop.nl: Het product is niet geleverd en er wordt ook geen antwoord op vragen meer gegeven.

Ton Lamers

Op 30 juli jl. een bestelling geplaatst en tevens betaald. Na een week navraag gedaan bij de klantenservice over de levering. Er bleek een probleem te zijn met het verzendhuis. Vervolgens na een week wachten weer navraag gedaan. Wederom antwoord dat er problemen waren met het verzendhuis, maar wel de toezegging dat het product nu snel geleverd zou worden. Hierna heb ik nog 2 keer over de levering gemaild, maar geen enkele reactie ontvangen. Vervolgens heb ik een brief gestuurd naar de algemeen directeur van het Media Bedrijf waaronder Landleven valt. Ook hierop mocht ik geen enkele reactie ontvangen.

Het product alsnog binnen 5 dagen leveren of anders z.s.m. het betaalde bedrag terugstorten.

Wij vinden dat Landlevenwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ton Lamers
    Product is geleverd. Daarom ben ik lid van de consumentenbond. Nu reageerde men supersnel op mijn klacht.

Ton Lamers
Het product is nu geleverd. Wel jammer dat men pas reageert als de consumentenbond middels klachtenkompas wordt ingeschakeld.

Ook een klacht indienen over Landlevenwebshop.nl?