Klacht Landsdale.nl: Zijn de sjaals wel echt verzonden...

Klachtnummer
# 436009
Gebruiker
TamaraD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin februari een sjaal besteld. Helaas nooit wat ontvangen. Ondanks dat ze aangeven dat er met Track and Trace wordt verzonden kan niemand zeggen waar de sjaal zich bevindt. Ze hebben aangegeven dat ze 2 maal een nieuwe hebben verstuurd, maar ook die zijn nooit aangekomen.
Ze konden mijn geld niet terug geven omdat de sjaal volgens hun systeem bij mij was bezorgd....
Ik vertrouw er niets van en geloof ook niet dat ze de sjaals hebben verzonden..
totaal geen vertrouwen in dit bedrijf, mede door de manier van communiceren en de rare en tegenstrijdige antwoorden die ik op mijn mails kreeg
Helaas dus 25 euro kwijt, maar geen sjaal...
Zou hier nooit meer iets bestellen!!!!

De oplossing

Ik wil gewoon de sjaal ontvangen of mijn geld terug... lijkt me niet zo moeilijk.

1 reactie

  1. Auteur
    TamaraD
    Datum
    Inmiddels een mail gestuurd naar dit bedrijf dat ik in ieder geval aangifte ga doen van oplichting!!

Ook een klacht indienen over Landsdale.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen