Klacht Lanette Institute: Onterecht factuur !

Williams

Ik wilde mijn vrouw Verassen met een bil vergroten operatie, Met eigen vet transfer naar het bil.
ik weet hier niet zoveel vanaf, dus heb ik online gezocht naar het goedkoopste optie. toen zag ik 1 in tilburg. dus heb ik een afspraak gemaakt voor 1 kuur voor mijn vrouw. dat moest 80 euro zijn.
maar ik heb gebeld de dag later voor het afspraak om te kijken wat het, echt precies is.
toe ik er achter kwam dat het met een pomp is en niet met eigen. heb ik gelijk tegen mevrouw gezeg dat ik een fout heb gemaakt, ik had het verkeerd begrepen. ik belde met de bedoeling om het afspraak af te zeggen.
maar tijdens de gesprek werdt ik in het wacht gezet. en ik moest ophangen want ik moest weer gaan werken.
plus ik kon ook niet gaan die dag, want mijn zus kind moest met spoed naar het ziekenhuis. die bewijs kan ik aantonen dat zij der heen moest.
no krijg ik een no show factuur.

ook nog vestuurd naar het verkeerde adres want ik woon in belgie.

dus dit moet met spoed opgelost worden.
want ik kom net thuis van het Ziekenhuis, ik lees nu pas mijn mails hierover.

Het factuur cancelen.

Want ik belde om af te zeggen.
Het is niet mijn fout dat ik in de wacht werdt gezet terwijl ik al met een collega aan het telefoon was.
Het is puur Manipulatie. Nu zeggen ze vanwege de klacht die geplaats is online bij klachtenkompas dat ik nu tog de 450 euro moet betalen. Puur Manipulatie! Wat ze niet weten is dat ik de gesprek hebt opgenomen. Plus hebben wij afgesproken telefonisch en per email 80 euro wat wettelijk gebonden is. Ik vraag ze voor een factuur voor mijn boekhouding. Zelfs dat krijg ik niet. Plus manipuleren ze mij om te betalen binnen 2 dagen. Terwijl in hun voorwaarden staat er dat ik 14 dagen hebt om dat te doen. Pure Manipulatie Lanette Institutie !

Lanette Institute
    De heer is zelf in gebreken gebleven om zijn kuurpakket wat door dhr. Williams zelfs online is geboekt schriftelijk (volgens onze voorwaarden) te annuleren. Wij zijn hem nog tegemoet gekomen om zijn "no show" factuur van het kuurpakket om te zetten één behandeling prijs.

Ook een klacht indienen over Lanette Institute?