Klacht Langswippen.nl: Langswippen: Je betaalt minimaal 50% teveel aan fake adressen

Boy1944

Langswippen is een sex dating site. Ik ben klant. Na een jaar of 2 klant te zijn geweest gaf ik gevolg aan onderbuikgevoelens, dat een aantal zaken tussen Langswippen en mij, niet klopten. Ik ben toen gaan inventariseren wat er gebeurde.
* Langswippen gebruikt 50 - 70% van de aangeboden adressen, die allen fake zijn. Dat verhoogt vanzelfsprekend het aantel verkochte credits, het verdienmodel van Langswippen.
* Langswippen schroomt niet om familie en vrienden in te lichten als zgn. klanten worden afgewezen. Mogelijk door hun operators.
* Oude contacten, die allang zijn doodgebloed, worden opnieuw toegestuurd en vragen om een date. Als ik daar op reageer, dan hoor ik niets meer.
* Waarschijnlijk draait bij Langswippen een systeem waarmee onnozele en goedgelovigen (waaronder ondergetekende) veel meer credits kopen dan nodig is.
* Klachten worden niet beantwoord.
* De Algemene Voorwaarden van Langswippen rammelen aan alle kanten en zijn waarschijnlijk d.m.v. copy/paste in elkaar geflanst.

Ik wil het volgende bereiken:
* Ik heb ca. € 25.000 uitgegeven aan credits. Gezien dat de meer dan de helft fake is, eis ik een schadevergoeding van € 12.500, zijn de het bedrag dat door bedrog en misleiding van Langswippen teveel is betaald.
* Langswippen moet zich onthouden van chantage.
* Langswippen mag geen een fake adressen meer gebruiken.
* Langswippen dient te antwoorden op klachten en mag zich niet in stilte hullen.
* De Algemene Voorwaarden van Langswippen moeten juist zijn, niet rammelen en veel duidelijker.
* Langswippen dient een nette site te worden of zij moeten ophouden te bestaan.

Wij vinden dat Langswippen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Boy1944
Geen enkele reactie van Langswippen.nl ontvangen. Een paar herinneringen en aanvullingen gaven ook geen reactie. Blijft een weg open en dat is aangifte doen bij de politie. Niet reageren valt voor mij in de categorie "wie zwijgt, stemt toe", m.a.w. Langswippen is het eens met mijn klacht.

Ook een klacht indienen over Langswippen.nl?