Klacht Laptop-accus.nl: onduidelijke kosten

Klachtnummer
# 11296
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb drie weken geleden twee laptop ccus besteld bij deze site. het betalen ging al heel rommelig, je kan namelijk niet tussendoor terug naar je winkelmandje. je komt dan bij een paypal omgeving waarbij je direct betaald. je krijgt geen gegevens van de site, geen levertijden en niet direct een melding of orderbevestiging. de orderbevestiging kwam dagen later en toen bleek dat het een buitenlands bedrijf betrof, bij nader onderzoek gevestigd in Singapore. na een week kreeg het bericht dat de accus verzonden zijn naar het buitenland en na twee weken het bericht dat het in nederland is aangekomen. pas na drie weken is het bezorgd. echter bij ontvangst moest ik nogmaals € 30,00 aan invoerrechten betalen.
directe klachten:
geen orderbevestiging
geen levertijden
niet bekend dat het geen nederlands bedrijf betreft
helpdesk reageert niet
zeer lange levertijd
niet vermelde extra kosten.

voor mij eens maar nooit meer.
met vriendelijke groet, René van Gammeren

De oplossing

duidelijke orderafhandeling, levertijden en overzicht van eventuele bijkomende kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Laptop-accus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Laptop-accus.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen