Klacht Laptop Kiosk: slechte service en slechte kwaliteit laptop

Klachtnummer
# 169778
Gebruiker
Biesta
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eerst duurde het heel lang voordat ik antwoord kreeg op mijn bestelling. Uiteindelijk kreeg ik de laptop toch geleverd. Nu heb ik ontdekt dat het afsluitklepje van de harde schijf mist en de bios supervisor wachtwoord niet erbij zit. Dus kan ik niks veranderen in de computer.

De oplossing

Ik wil graag de codes en het afsluitklepje hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Laptop Kiosk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Laptop Kiosk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen