Klacht Laptop uitverkoop.nl: net browser geretourneerd volgens afspraak met het bedrijf en binnen het termijn, aankoopbedrag na maanden nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 14649
Gebruiker
Helena Garcia da Silva Letra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 25- 6 een Net Browser 3000 bij Laptop Uitverkoop.nl besteld en betaald (89€).
Het apparaat bleek niet te voldoen aan de wensen en behoeften, was erg traag en verrichtte op de site beloofde prestaties gewoonweg niet. Ik heb het bedrijf gemaild en op 5 juli ontving ik een mail dat het geen probleem was en ik het product volgens retour protocol kon retourneren. Dat heb ik de dag erna gedaan, Daar ik geen reactie erover ontving, mailde ik een week later weer met de vraag of apparaat goed aangekomen was. Daar kreeg ik geen reactie op. Ik weet het aan het feit dat bouwvak aangebroken was en wachtte af. 7 augustus mailde ik opnieuw, tevergeefs. Intussen belde ik het bedrijf, dat bleek niet meer mogelijk, "wegens grote drukte", maar mailen wel. 30 augustus, nog steeds aankoopbedrag niet ontvangen dus mailde ik opnieuw... weer tevergeefs! Oktober 9, en ik mail weer, dit keer met kracht edoch beleefde taal....en nog steeds geen reactie, noch mijn aankoopbedrag teruggekregen!

De oplossing

Ik wens mijn aankoopbedrag+retour kosten à 6,75€ te ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Laptop uitverkoop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Laptop uitverkoop.nl?