Klacht Laptopbatterij.net: laptopbatterij besteld, betaald en niet geleverd.

Klachtnummer
# 67693
Gebruiker
jan schoe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21 mei 2014 heb ik een batterij voor mijn Acer Aspire 5735 bij Laptopbatterij.net besteld en betaald, maar deze is nog steeds niet geleverd. Ik heb meerdere keren per email gereageerd, maar zij melden dat zij besteld hebben in China en ik moet contact opnemen met de 'local post office' . Als ik aangeef dat zij ook een verantwoordelijkheid hebben, komt er geen reactie. Ik heb een link en een tracking code, maar deze geeft geen helderheid.

De oplossing

product ontvangen of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Laptopbatterij.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Laptopbatterij.net?