Klacht Laptopbatterij.net: Niet geleverd

Klachtnummer
# 47924
Gebruiker
Lisa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een aantal weken geleden een laptop oplader besteld en betaald maar nog steeds niets ontvangen. Als ik naar hun emails adres een email stuur krijg ik elke keer een standaard Engelse mail terug.

De oplossing

Ik wil of mijn geld terug of de oplader binnen een week in huis hebben want heb hem nodig.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Laptopbatterij.net hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Laptopbatterij.net?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen