Klacht Laptopdiscount.nl: onbereikbaar, verkeerd product

resase

Ik had een laptop besteld bij laptopdiscount.nl. De laptop zou verzonden zijn. Vervolgens was de laptop opeens niet meer op voorraad, terwijl dit bij het bestellen wel zo was. Er werd niet vermeld wanneer hij wel weer op voorraad zou zijn. Ik heb toen de bestelling geannuleerd en gevraagd om mijn geld terug te storten, omdat dit je recht is als consument, mits je dit doet binnen 14 dagen. Vervolgens niets gehoord en aangifte gedaan. Nadat ik dit verteld had aan laptopdiscount, hebben zij mij de verkeerde laptop opgestuurd. Ik heb aangegeven dat ik hier niet van gediend ben en dat ik mijn aangifte niet ga intrekken. Vervolgens enkel de reactie 'succes met je aangifte' teruggehad.

Ze zijn vreselijk moeilijk te bereiken via de mail, enkel wanneer ik het woord 'aangifte' in mijn mail vermelde, kreeg ik een reactie terug. Telefonisch onmogelijk bereikbaar.

Ik hoop van harte dat meerdere mensen aangifte doen tegen laptopdiscount.nl zodat de politie hiermee aan de slag kan gaan en ze hopelijk in de toekomst geen andere mensen meer oplichten.

Geld terug storten, dan stuur ik de verkeerde laptop naar ze terug

Wij vinden dat Laptopdiscount.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Laptopdiscount.nl?