Klacht Laptopsoutlet.nl: Geen geld terug gekregen.

Klachtnummer
# 11209
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een laptop van hun gekocht ,en ik gaf aan hun aan dat ik wil hen ruilen.dat mag ik van hun paar email aan hun gestuurd met welke laptop wil ik hebben., niets van hun gehuurd ,ik heb de laptop naar hun terug gestuurd binnen 14 dagen. geen gehuurd van hun . nu het is bijna 9 weken en geen antwoord op mijn e mails of geld op mijn rekening terug gestuurd?????

De oplossing

Terug sturen van mijn geld

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Laptopsoutlet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Laptopsoutlet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen