Klacht Laptopspot.nl: Laptopspot levert geen support aftercare als er iets mis gaat.

ChrisMB

Er is een lcd scherm geleverd met een lagere resolutie dan besteld. Op de retour aanvraag via de site met het vraag om het scherm om te wisselen wordt niet gereageerd. Al 10 telefoontjes gedaan naar twee nummers maar er wordt nooit opgenomen.

Leveren van het bestelde LCD scherm met de juiste resolutie.

ChrisMB
    Er is niet gereageerd op mijn vraag. Retour status is wel aangepast dat ik het verkeerde product kan terugsturen. Gezien de ervaringen van anderen wil ik eerst contact hebben en een afspraak maken voor omwisselen.
    Weer meerdere keren gebeld en voicemail ingesproken maar geen reactie.
    Ben dus nogsteeds een ontevreden klant.

ChrisMB
Ondanks meerdere telefoontjes en inspreken van voicemail heb ik geen contact kunnen krijgen met Laptopspot.nl. Iedereen kan een fout maken en als daar een goede oplossing voor wordt geboden is er geen probleem. Het volledig negeren van een klant is wel een hele slechte service. Mijn advies is dan ook om geen aankopen te doen bij deze winkel.

Ook een klacht indienen over Laptopspot.nl?