Klacht Laptopspot.nl: Laptopspot levert geen support aftercare als er iets mis gaat.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 273294
Gebruiker
ChrisMB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is een lcd scherm geleverd met een lagere resolutie dan besteld. Op de retour aanvraag via de site met het vraag om het scherm om te wisselen wordt niet gereageerd. Al 10 telefoontjes gedaan naar twee nummers maar er wordt nooit opgenomen.

De oplossing

Leveren van het bestelde LCD scherm met de juiste resolutie.

1 reactie

  1. Auteur
    ChrisMB
    Datum
    Er is niet gereageerd op mijn vraag. Retour status is wel aangepast dat ik het verkeerde product kan terugsturen. Gezien de ervaringen van anderen wil ik eerst contact hebben en een afspraak maken voor omwisselen.
    Weer meerdere keren gebeld en voicemail ingesproken maar geen reactie.
    Ben dus nogsteeds een ontevreden klant.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ChrisMB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ondanks meerdere telefoontjes en inspreken van voicemail heb ik geen contact kunnen krijgen met Laptopspot.nl. Iedereen kan een fout maken en als daar een goede oplossing voor wordt geboden is er geen probleem. Het volledig negeren van een klant is wel een hele slechte service. Mijn advies is dan ook om geen aankopen te doen bij deze winkel.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Laptopspot.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen