Klacht Laredoute.be: Defect product geen passende oplossing heel laat met reageren

Jessica84

Defect product geleverd, direct contact opgenomen. Kreeg het verzoek foto’s te mailen. Na 7 weken een reactie welke oplossing ik wilde. Ik vroeg of een nieuw onbeschadigd product of mijn geld terug. Mevrouw in kwestie stelde voor 50 euro te storten en tafel op te halen, dus ik gaf aan dat ik dan en geen tafel had en voor 50 euro geen nieuwe had. Ze heeft direct bij post nl een terughaal verzoek ingediend terwijl ik aangaf dat ik niks terug ga sturen voor ik een oplossing heb aangezien ik alle recensies heb gelezen. Toen gaf ze aan dat ik het toch moest inpakken tafel van 1m bij 1m en dat ik dan geld terug zou krijgen, aangegeven dat ze beter een nieuwe tafel kunnen sturen en dan de oude op konden halen, omdat ik geen vertrouwen heb in dit bedrijf en niet nog maanden op mijn geld ga wachten. Dit was geen optie een nieuwe terwijl hij op de website op voorraad staat. Geen reactie meer, maar morgen wel post nl aan de deur terwijl dat ik dan aan het werk ben.

Of zorgen dat ik een onbeschadigde tafel krijg of dat ze een compensatie geven als zijnde mijn geld terug. Maar ik ga niet voordat ik zekerheid heb de tafel terug sturen en afwachten of ik dan ooit nog wat hoor aangezien ik hier al bijna twee maanden mee bezig ben.

Wij vinden dat Laredoute.be hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Laredoute.be?