Klacht Large Popmerchandising: overige retourkosten en belkosten vergoeden

Klachtnummer
# 285527
Gebruiker
Girlie00
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb bij hun 2 truien besteld
1 trui is retour gestuurd
voor die truien heb ik bij elkaar 66,93 betaald
als ik dat deel voor 2 dan is het 33,45.
van hun heb ik 31.49 terug gehad op mijn rekening, dus krijg ik nog 1,97 van ze.
ik probeer hun al vanaf gister te bereiken om hiervan uitleg te vragen.
ik heb hun al vaker gebeld omdat ik vragen had over de retourzending van het product (dat ze het nog niet binnen hadden) end.
in totaal heb ik hun 4x gebeld waarvan ik minimaal 20 minuten in de wacht heb gestaan.
waarvan 2x gister en vandaag zijn geweest. bij beide belpogingen na die 20 minuten in de wacht te hebben gestaan kreeg ik te horen dat ze me niet te woord konden staan en werd erna de verbinding verbroken.
geadviseerd werd om later terug te bellen of te mailen.
ze zeggen aan de telefoon meerdere malen "wij zijn er voor je"!! dus niet
in totaal heb ik ongeveer 1,5 uur aan de telefoon gezeten.

ook heb ik al op 29 november gemaild naar ze hoe het zat met mijn bestelling.
vervolgens heb ik op 1 december ook al een klacht gestuurd omdat de medewerker mij niet liet uitpraten en overal op zij ja we hebben het druk en er werd niet naar een oplossing gekeken.
op beide mails tot op heden nog geen reactie gehad.

De oplossing

overige retourkosten van 1,97 vergoeden en de belkosten van minimaal 5,00 vergoeden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Large Popmerchandising hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Large Popmerchandising?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen