Klacht LaSer Nederland: Negatieve bkr codering

Joyceroman

Jaren geleden heb ik een computer op afbetaling genomen. Helaas kwam ik toen zonder werk en mijn relatie liep stuk. Daardoor is er een betalingsachterstand opgelopen. Uiteindelijk heb ik deze voldaan. Ik ben nu 7 maanden zwanger en heb alles op orde maar ik wil verhuizen omdat ik niet genoeg ruimte heb voor mn kindje. Helaas blijft die codering staan en daardoor kan ik geen hypotheek verstrekken. Ik heb hierover gebeld en gevraagd of ze het alsjeblieft willen herzien omdat ik vind dat ik nu niet meer gestraft hoef te worden van iets wat jare geleden is gebeurt. Hun zijn de enige die mijn toekomst nu tegenhouden. De vrouw die ik heb gesproken verteld mij duidelijk dat zij het wel weg kan halen maar het niet wilt doen omdat zij vind dat ik er zelf bij was en het mijn eigen fout is geweest. Ik heb zowat gemeekt of zij een uitzondering wilde maken omdat mijn toekomst er van af hangt maar zij zegt doodleuk ' je hebt toch een dak boven je hoofd'. Hoe kunnen mensen zo harteloos zijn.

Ik wil dat ze het toch herzien en mij helpen om een toekomst op te bouwen. Mijn leven is op orde en ik verdien een tweede kans. Iedereen maakt fouten.

LaSer Nederland
    Geachte mevrouw Roman,
    Dank voor uw bericht via deze website.

Na controle hebben wij echter vastgesteld dat de geregistreerde achterstandsregistratie geheel conform BKR reglement is geplaatst. Dit betekent dat deze niet verwijderd mag worden.

Er staat wel een praktische afloopdatum vermeld bij uw registratie, namelijk 26 januari 2013. Dit betekent dat uw registratie per 26 januari 2018 automatisch verwijderd zal worden bij BKR.

Het is heel vervelend dat u hierdoor geen hypotheek kunt krijgen, maar dit wijzigt helaas niets aan het volgen van het reglement. Daarnaast dient LaSer zich aan haar zorgplicht te houden.

LaSer Nederland

Webcare

Ook een klacht indienen over LaSer Nederland?