Klacht Lasergunpro: Ik heb mijn geld nooit terug gekregen

Nijlrak1205

Ik heb een product van €100,00 bij dit bedrijf besteld. Er was wat misgegaan met mijn gegevens waardoor ik heb pakket nooit ontvangen heb. Toen heb ik een hele tijd niks van ze gehoord, dus heb ik zelf contact opgenomen. Toen kreeg ik te horen dat er allemaal kosten bij kwamen kijken wat wel op kon lopen tot €70.- Toen baalde ik al ontzettend dat zo’n klein foutje, zo veel geld kon kosten. Ik vond het ook al apart dat het bedrag zo hoog op kon lopen. Maar ookal was het bedrag €70,-, dan zal ik alsnog €30,- terug horen te krijgen, terwijl ik eigenlijk vind dat ik het hele bedrag terug hoor te krijgen aangezien je 90 dagen na aankoop ook nog retour kon sturen en je geld terug kon krijgen, aangezien ik het product nooit ontvangen heb hoor ik het hele bedrag terug te krijgen. Maar ook die €30,- krijg ik niet terug van het bedrijf. Ik ben zomaar €100,- kwijt omdat er een foutje in de gegevens stond, hier ben ik het absoluut niet mee eens. Ik zou alsnog graag mijn geld terug willen krijgen

Ik zou graag mijn geld terug willen. Ik heb al meerdere keren een e-mail gestuurd maar ik krijg geen duidelijke reacties. Er is ook geen telefoon nummer bekend, dus kan ik niet bellen. Ik heb niet het idee dat ze mij willen helpen en dit maakt het nog slechter.

Wij vinden dat Lasergunpro hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Nijlrak1205
Ik krijg geen fatsoenlijk contact met dit bedrijf dus dit was mijn laatste optie...

Ook een klacht indienen over Lasergunpro?