Klacht Lastminute.com: Doordat boardingpass niet beschikbaar was, hebben we extra moeten betalen

Klachtnummer
# 612179
Gebruiker
Pearl Bakker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben geboekt bij booking.com die heeft ons ongevraagd doorgestuurd naar lastminute.com. Er was tijd zat om online boardingpas aan te vragen maar volgens lastminute ging dit niet meer waardoor we op t airport 2x €55,00 moesten betalen. Op de terugreis idem. Bellen was onmogelijk. Bedrijf bleek onbereikbaar.

Gewenste oplossing

Compensatie voldoen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lastminute.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lastminute.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen