Klacht Lastminute.com: Dubieuze reisorganisatie die zijn verantwoordelijkheden niet nakomt.

Globetrotter#72

Ook via booking.com geboekt maar kreeg een factuur van lastminute.com. Dit vond ik al verdacht. Een vlucht op 8 mei 2022 van Eindhoven naar Valencia waarbij stond dat de reservering bevestigd was plus in het groen stond CHECK-In No Problem confirmed. Je gaat vanuit dat de organisatie, zoals afgesproken, dit ook doet. Maar dus niet gedaan. We zouden die avond daarvoor om 21.00 onze boarding passes kunnen downloaden. En net zoals de vele gedupeerden hier hetzelfde probleem. Stress, onzekerheid, niemand is bereikbaar en natuurlijk extra betalen per persoon om je reis te kunnen laten doorgaan. 55 euro pp extra en niet naast elkaar kunnen zitten. Behalve dit bleek dat we moesten voor Ryanair extra betalen voor de bagage terwijl we voor 10 kg heen en 15 kg terugreis al mee hadden geboekt. Gelukkig op de terugweg met Transavia gevlogen, waardoor we niks extra's hoefden te betalen en aan de balie konden inchecken. Maar ook hetzelfde verhaal, een storing, excuses, we kunnen je boarding passes niet opsturen. Ze waren wel erg snel met een voucher van 30 euro en een terugbetaling van 9 euro waarvan ik nog steeds niet weet waarover dit gaat.

De extra onkosten terugbetaald. Dat betekent € 55 p.p.

Wij vinden dat Lastminute.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lastminute.com?