Klacht LastPass: LastPass sjoemelt met de wisselkoers

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 524891
Gebruiker
Trudy Kunst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

LastPass is vanaf 16 maart niet meer gratis als ik het zowel mobiel als op de pc wil blijven gebruiken. Jammer, maar het zat erin dat je ooit zou moeten betalen.
De 'aanbieding' voor een premium abonnement is: just $2.25 per month, billed annually ($27 USD /year + tax).
Klik ik op de link, dan volgt een prijs in euro's: 26,10 euro. Met de huidige wisselkoers is dat meer dan 31 dollar.
Ook al is het verschil maar een paar euro: van een organisatie als LastPass verwacht ik 100% betrouwbaarheid. Daarin ben ik flink teleurgesteld.

De oplossing

De aanbieding exact nakomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat LastPass hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Trudy Kunst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over LastPass?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen