Klacht Latin Village: Ik krijg geen contact om teruggave geld te regelen

Alyssa

Ik heb kaartjes gekocht voor de editie van 2020 maar deze kon natuurlijk niet doorgaan. Nu geeft het bedrijf aan dat kaartjes voor 2020 geldig zijn voor 2021 en als je dan niet kan/wil, je een mail moet sturen om het proces van terugvragen van je geld te regelen. Ik snap dat dit pas in september kan, maar wil graag duidelijkheid en me aanmelden voor dit proces. Helaas reageert het bedrijf niet op de e-mail en wordt er telefonisch niks geregeld. Ik vind dit inmiddels een behoorlijk waardeloze manier van klantenservice.

Ik wil dat "Kun je echt niet op de nieuwe datum, dan kun je het geld van jouw tickets terugvragen. Stuur een email naar ticket@latinvillage.nl, wij lopen dan het proces met je door. Het aankoop bedrag wordt uiterlijk 4 weken na LatinVillage Festival 2021 (21 en 22 augustus 2021) overgemaakt. " wordt geregeld en dat ik bevestigd krijg dat mijn kaarten worden ingenomen en ik mijn geld uiterlijk 22 september 2021 terug krijg.

Wij vinden dat Latin Village hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Latin Village?