Klacht Latin Village: Klantonvriendelijk en handelen niet naar waarheid/toezegging

Sue

Vorig jaar augustus 2020 jl. kon het festival Latin Village wegens Covid-19 niet doorgaan. Echter had ik al twee toegangstickets en een parkeerkaart gekocht. De organisatie gaf aan dat zij de editie van 2020 om zouden zetten naar aanstaande editie augustus 2021.

Inmiddels heb ik drie e-mails verstuurd aan de organisatie, twee aan het algemene e-mailadres en één aan het daartoe speciale e-mailadres voor tickets, zoals vermeld op de website. Tot mijn teleurstelling heb ik tot op heden nog geen reactie op geen van de drie e-mails.

De organisatie biedt aan dat het mogelijk is om het geld van de tickets terug te krijgen, echter handelen zij daar niet naar en zijn zij in mijn optiek zelfs onprofessioneel en klantonvriendelijk op dit aspect.

Het zou zeer wenselijk zijn dat er een reactie wordt gegeven op mijn verstuurde e-mails inzake het terugstorten van het geld van de tickets. Daarbij dit ook daadwerkelijk terug boeken.

Wij vinden dat Latin Village hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Latin Village?