Opgelost door Lauterbach bv : Onbetrouwbaar

content Opgelost
Jorn Ribberink

Plaatsing verricht van een schuifpui. Sinds half januari al bezig met herstel werkzaamheden waar ze maar niet voor terugkomen. Leverancier Bowido BV waar de betaling rechtstreeks aan is overgemaakt haalt ook zijn handen er vanaf zijn tenslotte al een keer langs geweest. Helaas nog met een tochtende, krakende, scheve rechter schuifpui met grote spoed zouden we worden gebeld voor een afspraak maar is inmiddels alweer drie weken geleden

Herstellen of mijn restant geld retour wat de tweede betalingen betreft
Vandaag een medewerker langsgekomen om de eerste lijn op te lossen. Vervolg afspraak is noodzakelijk maar die gaat snel hè plane worden. Tot dusver komt de nieuwe contactpersoon al zijn afspraken na en houd min goed op de hoogte. Door Robert Poorter en Albert heb ik mijn vertrouwen terug dat het goed gaat komen met alle herstel werkzaamheden wat uiteindelijk niet aan hun te wijten is

Jorn Ribberink
    Is iemand vandaag langsgekomen om de gebreken te bekijken. De gebreken zijn bevestigd en nu op zoek naar een afspraak om dit op te lossen.

Ook een klacht indienen over Lauterbach bv ?