Klacht Lavezzi.nl: Lavezzi houdt zich niet aan de Nederlandse consumente regels en haar eigen regels

Klachtnummer
# 518208
Gebruiker
Winter1193
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 28 januari een trui besteld ! Aanvankelijk een leveringstijd bevestigd van 10-18 dagen.
Later krijg ik een mail dat de trui na 28 februari zal worden geleverd , zonder een exacte datum te noemen.
Ik annuleer op 4 februari de bestelling en vraag m’n geld terug . Men weigert dit ondanks het feit dat in de eigen leveringsvoorwaarden staat dat binnen 2 weken mag worden geannuleerd en dat de koper de bestelling binnen 30 dagen moet
ontvangen.
Ik ga hier niet mee akkoord , maar men antwoord nu geheel niet meer. Inmiddels lees ik op het internet een ware lawine aan klachten.

De oplossing

Mijn bestelling annuleren en het aankoopbedrag terug storten .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lavezzi.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Lavezzi.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen