Klacht LAVG: 2e x eindafrekening

Valentina

En gewoon nog niks van jullie gehoord eerst een klacht in geint waarop jullie antwoorden dat jullie per brief reageren waarop ik heb geantwoord een brief die zeker nooit zal aan komen en ja hoor zoals ik al zei waar is die zogenaamde brief ik geef jullie nogmaals eenmalige De tijd om dit nu te gaan afhandelen anders ga ik andere stappen onder nemen Dan ga ik het juridisch hoger op gooien tussen doen en zeggen is groot verschil oplichters zijn jullie , jullie zeggen ja nee en amen om er makkelijk vanaf te komen wil dat het afgelopen word nu en het teveel ingehouden geld dat dat terug gestord word je kan mij niet vertellen dat in al die Jaren 2000 euro aan deurwaarders kosten zitten en anderzorg moet ook het geld krijgen wat jullie hebben die zitten er nog steeds op te wachten.

Laatste kans regel het of er gaan juridische stappen onder nomen worden tegen jullie anderzorg moeten hun geld krijgen en ik zelf ook wat jullie teveel hebben min De deurwaarders kosten Dan.

Geachte heer,

Graag ontvangen wij uw e-mailadres, zodat wij de verzonden brieven u per e-mail kunnen doen toekomen.

Hoogachtend,

Valentina
    Hoeso? Weten jullie me niet te vinden? Dat is onzin jullie weten alles van me Alleen zijn jullie te beroerd om alles netjes af te handelen wil nogmaals dat dit snel gaat gebeuren e-mail krijgen jullie niet is tenminste enigste prive wat ik nog heb en waarom maanden maar Echt maanden geleden tegen anderzorg gezegd dat alles opgestuurd is mis wel jaar geleden vervolgens niks gehoord bleek onzin te zijn hun verzoelen jullie het als nog te doen ook geen gehoor nu weer ja schriftelijke reactie
    Valentina
    Weer geen gehoor!! Wie houden jullie nou voor De gek? Kom gewoon je afspraaken na...
    Geachte heer,

Naar aanleiding van uw klacht zullen wij nogmaals de verzonden brieven toesturen.

Hoogachtend,

Valentina

Ook een klacht indienen over LAVG?