Klacht LAVG: Agressieve en onrechtmatige beslaglegging bij anderen dan de schuldenaar.

Jj

Diverse keren bewezen dat ik geen inkomen en geen bezit heb toch beslagen leggen . Laatst bankbeslag en nu willen ze beslag leggen op inboedel van de mensen waarbij ik sta ingeschreven. Ze weten dus van het feit dat daar niets is dat mij toebehoord

Tijd gunnen om de boel op de rit te krijgen en geen onnodige kosten maken alsook de al betaalde termijnen via ieerder beslag op nkomen in mindering brengen op de vordering. Daarna een haalbare regeling treffen zonder onredelijke aanbetaling zodat alles te behappen blijft en de gemaakte afspraken ook daadwerkelijk kunnen worden nagekomen
Wat ik al voorspelde...

Jj
    Oh ik zie het al in de andere klachten en hun reactie daarop .
    Ze laten mensen in het ongewisse.

Volgens mij is het tijd om krachten te bundelen en deze neer te leggen bij de kamer voor gerechtsdeurwaarders.
    Ze houden zich idd niet aan de beslagvrije voet en ik leefde voor deze schuld die ooit rond de 500 was maar nu 1500 jarenlang van 836 euro pm met 2 kids.
    Maar dat geld is spoorloos?
    Bewijzen van het gebeuren, zorginstellingen ed dat ze niet konden helpen omdat er geen eens leergeld overbleef na voldoen van de vaste lasten heeft lavg nooit iets mee gedaan en ze gaan stug door in hun machtspositie.
    Ik kreeg meer schulden door hen en heb met alles het netjes afgehandeld en ik blijf altijd in gesprek, maar deze organisatie is totaal niet meedenkend. Er zijn zelfs mensen die een poging tot zelfdoding deden. Hun handelen is gewoon te agressief
    LAVG
    Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht via Klachtenkompas.nl in goede orde ontvangen. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: www.lavg.nl/klacht, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via deze site met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Ook een klacht indienen over LAVG?