Opgelost door LAVG: Beslag op zorgtoeslag zonder openstaande rekening bij het LAVG

Shena

Nadat ik mijn openstaande schuld ( wanbetaler zorgverzekering) over een periode van 2 a 3 jaar had betaald werd ik op 1 januari 2018 door het CAK afgemeld als wanbetaler. LAVG sloot mijn openstaande dossier en tot de dag van vandaag word er beslag gelegd op mijn zorgtoeslag.

Belastingdienst gebeld, duidelijkheid gevraagd en die kwam tot conclusie dat LAVG een vordering heeft staan op mijn toeslag.
Hierna het LAVG gebeld voor opheldering en die zeiden dat ik geen dossiers heb openstaan, ook dat ze geen geld hebben ontvangen in de maanden januari tot februari.
Inmiddels naar het CAK en CJIB gebeld. Die wisten van niks en hebben me sinds januari afgemeld.
Hierna weer naar de belasting gebeld en weer nagekeken bleek echt dat het geld wordt gevorderd door de LAVG.

Conclusie mijn zorgtoeslag wordt ingehouden door het LAVG zonder een openstaand dossier, maar het LAVG zegt dat ze geen geld van de belasting ontvangen.
Dus het geld is bij niemand..

Mijn zorgtoeslag ontvangen

LAVG
    Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen.

Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

LAVG Gerechtsdeurwaarders

Shena

Ook een klacht indienen over LAVG?