Klacht LAVG: de ontvangen betalingen niet doorsturen c.q. niet doorbetalen aan de opdrachtgever.

zeelenjan

Ik heb 29-7-2013 een bedrag betaald aan gerechtsdeurwaarder lavg de deurwaarder blijkt, naar bijna 4 weken het geld in hun bezit te hebben het geld nog niet doorgestuurd te hebben naar de opdrachtgever. Ik heb daar op 23-8-2013 telefonisch contact over gehad. Het gevolg is dat ik geen nieuwe autoverzekering kan afsluiten zolang het geld niet doorgestuurd wordt.
Ik heb 2 weken geleden telefonisch contact met het deurwaarders kantoor gezocht met mevr. ******* en die weigerde om het geld door te sturen. En ze gaf mij te kennen dat ze afspraken had met de opdrachtgever en daarnaast dat de boekhouder het nog over moest maken.
Tevens gaf ze aan dat de opdracht gever maar met haar contact moest opnemen.
Ik heb toen de opdrachtgever gebeld en die wist mij te vertellen dat er geen afspraken waren tussen hun en de deurwaarder, daarnaast gaven ze mij mee dat ze geen contact op zouden nemen met de deurwaarder.
Ik heb dus meerdere malen contact gezocht en iedere keer werd ik af gescheept.

Dat de deurwaarder mijn betaling doorstuurt en dat ik mij weer kan verzekeren, daarnaast dat de deurwaarder alle gevolgen van de door deze handeling ontstaande kosten gaan vergoeden.
En mocht er dan een negatieve oplossing uitkomt dat de deurwaarde geschorst gaat worden voor het leven want het kantoor is verantwoordelijk voor het verlies van mijn huis door verkeerde afhandelen van mijn dossiers uit het verleden .

LAVG is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over LAVG?