Klacht LAVG: LAVG of Don Corleone

Harry V

LAVG is een zeer starre stugge onoverzichtelijk werkende dreig-toko (en dan druk ik me heel vriendelijk uit). Zij noemen zich deurwaarder.

- Hun facturen zijn onbegrijpelijk; ze vermelden een hoofdsom en kosten, maar hoe die hoofdsom is samengesteld specificeren ze niet. Als ik in mijn account van (in mijn geval) ziektekostenverzekeraar Anderzorg kijk vindt ik dat bedrag daar niet terug, hoe ik ook reken.

- Als je contact opneemt is het enige dat ze zeggen dat zij dat bedrag door hebben gekregen van de opdrachtgever. Punt uit. Einde discussie. Een blok beton is soepeler.

- De door hen gestelde betalingstermijn is extreem kort, ik heb nu op een zaterdag een brief ontvangen dat ik vóór dinsdag moet betalen. Ik krijg dus 1 hele werkdag de tijd.

Om nog meer kosten te voorkomen moet je dus domweg betalen om de zaak later maar met de opdrachtgever (Anderzorg) uit te zoeken welk bedrag nu waarbij hoort.

Je kunt beter een akkefietje hebben met Don Corleone

Ik ga de lat gelijk maar heel hoog leggen: Ik wil graag een menswaardige behandeling krijgen.
Reageer maar gewoon hier, in alle openheid, dan kan iedereen het lezen. Dat is wel zo fair! Verschuil je nou niet achter klachtenprocedures. Ik kan bovenstaande kopiëren naar jullie klachtenprocedure, maar dat verandert niets aan de zaak. En hoezo dubbel werk; of we de klacht nu hier of in jullie klachtenprocedure behandelen, het is in beide gevallen 1 keer werk. Niks geen 'dubbele werkzaamheden' zoals jullie beweren. Slap argument jongens; laat maar zien wat je waard bent en strijd met open vizier!

Harry V
    Ik ontving een e-mailtje van Klachtenkompas: "Het is al een tijdje stil rond jouw klacht aan LAVG...."

Ik was nog vergeten te vertellen dat ik LAVG ook een e-mailtje had gestuurd. Daar antwoorden ze dan tergend traag op en ver buiten de termijn die zij mij gesteld hebben. Over inconsequent gedrag gesproken.

Ze melden in hun antwoord 'doodleuk' dat ze niets meer voor me kunnen doen omdat ze de zaak al gesloten hebben. Ja, ik heb maar betaald om niet nog meer ellende over me heen te krijgen, maar ik weet nog steeds niet waar de hoofdsom die ze me berekende vandaan komt.

Tanden erin maar.... wordt vervolgd!
    LAVG
    Geachte heer, mevrouw,

U hebt een klacht over ons geplaatst op Klachtenkompas. Om uw klacht in behandeling te nemen, vragen wij u om uw klacht rechtstreeks aan ons te zenden. U kunt dat doen via onze website: https://www.lavg.nl/organisatie/klachtafhandeling/, waarna u van ons een inhoudelijke reactie ontvangt. Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via Klachtenkompas met u communiceren.

LAVG Gerechtsdeurwaarders.

Ook een klacht indienen over LAVG?