Klacht LAVG: Ombewchoft en zaakjes niet op orde

Satumaik

Al 3,5 week bezig geld terug te krijgen +-600 euro vandaag 23 euro terug gekregen .
Gebeld. Zeggen ze je moet een email sturen .
Dat wil dus zeggen dat ik weer weken moet wachten op mn centen . Ze reageren ook nooit op emails en als het te veel voor ze word aan de telefoon hangen ze op !
Dit incasso buro os zo corups als de pest !

Ik wil iemand spreken die over mijn dosier gaat .. schijnbaar kan dat niet

Satumaik
    Volgens lavg kun je grwoon leven met 230 euronper maand. .. ze weigeren hoe dan ook om tot een oplossing te komen .. bel ke de opdracht gever van LAVG zeggen zei ja je moet met hun spreken . Volhens mij heb je in dit land een minimaal bedrag per maand waar je van moet rond komen en dat is zeker geen 230 euro .. ze zouden de beslag vrijevoet opnieuw berekenen per maand .. blijkt dat het per week weer is gedaan . En dat os het punt waar ze an vast houden . Alles per week boven de 230 os van ons .. ookal heb je daarna 3 weken heen held omdat je niet werkt/kan werken .
    De mensen zijn ook honds brutaal met zuchten etc .. meest slechtste incasso buro wat er bestaat .
    LAVG
    Geachte heer,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en u vanmiddag rechtstreeks per e-mail onze reactie gezonden. Voor de inhoud van ons bericht verwijzen wij u naar uw mailbox. Wij communiceren verder niet via de site van Klachtenkompas.nl om dubbele werkzaamheden te voorkomen.

LAVG Gerechtdsdeurwaarders

Satumaik
Dit is pas opgelost als ik mijn held terug heb tot fan zal ik ze dagelijks blijven bellen . Ook heb ik documenten opgevraagd van alle dosiers die daar lopen en nog steeds geen andwoord gekregen of wat oogestuurd gekregen .. schijt hebben ze gewoon aan de mensen !

Ook een klacht indienen over LAVG?