Klacht LAVG: Onnodige kosten

marialex

Ik heb 2 dossiers liggen bij LAVG sinds 2009.
Het betreft 2 schulden bij Menzis zorgverzekering. (achterstallige premie + kosten).
Er ligt al jaren beslag op mijn zorgtoeslag.
1. Op 02/11/2011 bedroeg de restschuld op dossier A; 380,67
op dossier B; 1628,76
Als de zorgtoeslag gelijkmatig verdeeld zou zijn zou dossier A al begin 2013 afgelost moeten zijn, maar op 26/6/2013 bedroeg deze nog 218,27, en is deze schuld pas recentelijk in zijn geheel afgelost.
Er zijn dus m.i. sinds begin 2013 onnodige kosten in rekening gebracht in de vorm van maandelijkse executiekosten; De verdeling van de zorgtoeslag is op zo'n manier toegepast dat dossier A zo lang mogelijk uitgemolken is.
2. m.i. is dit een samenlopend derdenbeslag, maar volgens de overzichten 26/6/13 en 02/09/14 is er volgens mij 2x het tarief van een enkelvoudig 3denbeslag toegepast.(teveel gerekend dus)

Teruggaaf of verrekening van onnodig teveel betaalde executiekosten.
LAVG heeft file A zo lang mogelijk aangehouden om er zo veel mogelijk uit te slepen.
Artikel 10 van de Gedragsregels en Kwaliteitsnormen Gerechtdeurwaarders

LAVG
    Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, LAVG

Ook een klacht indienen over LAVG?