Klacht LAVG: Spook brief ziggo beslaglegging

Klachtnummer
# 396399
Gebruiker
Sanderouds
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Lavg nooit van gehoord en uit het niet een brief met te betalen bedrag binnen 5 werkdagen van 633,56
Contact met Ziggo gehad en er staat geen bedrag open. Waarom kunnen deze oplichters gewoon hun gang gaan.

De oplossing

Ik wil dat Ziggo beter zijn klantgegevens beschermt en wil dit ik ergens mijn klacht gehoord word en iets mee gedaan wordt. Trek de vergunning in van LAVG.

1 reactie

  1. Auteur
    LAVG
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Oudshoorn,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en inmiddels hebben wij u rechtstreeks van een inhoudelijke reactie voorzien. Daarbij hebben wij u een kopie van het vonnis van de rechter toegezonden en hebben wij u herinnerd aan de betalingsregeling die wij vorig jaar met uw partner hebben getroffen.

    Om dubbele werkzaamheden te voorkomen zullen wij niet verder via deze site met u communiceren.

    Wij gaan er van uit uw klacht met onze rechtstreekse reactie naar tevredenheid te hebben beantwoord. Indien u alsnog verdere vragen hebt, neemt u dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    LAVG Gerechtsdeurwaarders

Ook een klacht indienen over LAVG?