Zeer slecht reisbureau, reageert niet eens op mijn klacht, waarschijnlijk omdat ze ook wel weten dat ze fout zitten en mijn geld die ze overigens wettelijk verplicht zijn terug te betalen achterhouden.
Auteur
Ajaxfan
Datum
Reisbureau heeft dubbel geint met reis in mei en verrijkt zich op haar klanten met Coronavirus, wil op geen enkele wijze mij tegemoetkomen en stelt zich zeer klantonvriendelijkheid op. Geen aanrader!
Auteur
Ajaxfan
Datum
Zeer slecht reisbureau zoeken geen contact om dit op te lossen.
Auteur
Ajaxfan
Datum
La Vida Travel zoekt geen contact zelfs naar herhaaldelijk verzoek om een oplossing! We weten ons geen raad meer en raken financieel in de problemen. La Vida heeft zelfs onze kosten dubbel vergoed (van ons én Transavia) gekregen, zonder zelf kosten te hebben gemaakt.
Ook een klacht indienen over Lavida Travel?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.