Klacht Lavida Travel: Geschil over prijsgarantie als vaste en loyale klant. Reeds meerdere reizen in het verleden geboekt.

Klachtnummer
# 296147
Gebruiker
A. de Jong
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wij hebben een reis naar Sardinië voor 2e helft april 2018 geboekt en deze reis blijkt in ongeveer één week op hun website en ook bij concurrentie circa € 300,00 goedkoper te worden aangeboden. Hierover heb ik bijna 2 weken geleden persoonlijk op het kantoor gereclameerd. Eerst na ruim een week laat men ons via de mail weten hier niets aan te kunnen doen. Telefonisch heb ik meer dan een week terug verzocht om door de bedrijfsleiding in een persoonlijk gesprek over een oplossing te worden geïnformeerd. Echter, ook na diverse e-mails blijft tot op heden elk telefonisch contact uit.

Wij zijn het hiermee niet eens; het is namelijk circa 30 % lager, n.l. ca. €1.000,00 i.p.v. ca. €1.300,00. Dit is voor ons veel geld.

Daarnaast zijn wij over de wijze van behandeling van onze klacht uiterst ontevreden.

Gewenste oplossing

Wij willen graag voor de prijs op een bepaalde wijze worden gecompenseerd en op een klantvriendelijke wijze worden behandeld.

1 reactie

  1. Auteur
    A. de Jong
    Datum

    Wij hebben de reis laten annuleren en opnieuw tegen een lagere prijs laten inboeken. De annuleringskosten ad ruim € 200,00 hebben wij zelf moeten betalen. Uiteindelijk blijken wij circa € 70,00 voordeliger uit te zijn dan bij de eerste boeking.

    Wij zijn door één van de eigenaren van Lavida Travel telefonisch benaderd over onze klacht.

Ook een klacht indienen over Lavida Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen