Klacht Lavida Travel: Geschil over prijsgarantie als vaste en loyale klant. Reeds meerdere reizen in het verleden geboekt.
Details
Klacht
Wij hebben een reis naar Sardinië voor 2e helft april 2018 geboekt en deze reis blijkt in ongeveer één week op hun website en ook bij concurrentie circa € 300,00 goedkoper te worden aangeboden. Hierover heb ik bijna 2 weken geleden persoonlijk op het kantoor gereclameerd. Eerst na ruim een week laat men ons via de mail weten hier niets aan te kunnen doen. Telefonisch heb ik meer dan een week terug verzocht om door de bedrijfsleiding in een persoonlijk gesprek over een oplossing te worden geïnformeerd. Echter, ook na diverse e-mails blijft tot op heden elk telefonisch contact uit.Wij zijn het hiermee niet eens; het is namelijk circa 30 % lager, n.l. ca. €1.000,00 i.p.v. ca. €1.300,00. Dit is voor ons veel geld.
Daarnaast zijn wij over de wijze van behandeling van onze klacht uiterst ontevreden.
Gewenste oplossing
Wij willen graag voor de prijs op een bepaalde wijze worden gecompenseerd en op een klantvriendelijke wijze worden behandeld.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.