Klacht Lavida Travel: terugbetaling bespoedigen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 481731
Gebruiker
Gebruiker1600848449
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Bedrijf houd geld achter van mij als clïent terwijl ze wettelijk verplicht zijn mij te betalen.
Excuus wordt gebruikt dat ze nog geen terugbetaling van All Tours hebben ontvangen en daardoor mij niet kunnen betalen terwijl ze weten dat ik een contract met Lavida Travel heb en niet met All Tours en zij mij dan ook netjes horen terug te betalen maar ondanks herhaaldelijke verzoeken geven zij daar geen gehoor aan en stelt zich hierdoor zeer klantonvriendelijk en asociaal op.

Gewenste oplossing

Mij eindelijk mijn geld teruggeven waar ik al maanden lang recht op heb.
Geboden oplossing
Lavida Travel beweerd met de juiste voorwaarden en procedures mijn dossier te hebben afgehandeld maar geeft GEEN antwoord op de vraag dat zij én een terugbetaling hebben gekregen van Transavia van deze reis én mij 100 procent annuleringskosten voor dezelfde reis hebben gerekend die NIET gemaakt is, vliegtuig is aan de grond gebleven. Dus hun argumentie is ronduit een LEUGEN!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1600848449
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Lavida Travel BV
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij hebben uw dossier geheel volgens juiste voorwaarden en procedures afgehandeld. Helaas is de uitkomst niet naar uw wens. Helaas kunnen wij u hierin verder ook niet van dienst zijn. Wij betreuren uw reactie.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lavida Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen