Klacht Lavida Travel: terugbetaling bespoedigen

Gebruiker1600848449

Bedrijf houd geld achter van mij als clïent terwijl ze wettelijk verplicht zijn mij te betalen.
Excuus wordt gebruikt dat ze nog geen terugbetaling van All Tours hebben ontvangen en daardoor mij niet kunnen betalen terwijl ze weten dat ik een contract met Lavida Travel heb en niet met All Tours en zij mij dan ook netjes horen terug te betalen maar ondanks herhaaldelijke verzoeken geven zij daar geen gehoor aan en stelt zich hierdoor zeer klantonvriendelijk en asociaal op.

Mij eindelijk mijn geld teruggeven waar ik al maanden lang recht op heb.
Lavida Travel beweerd met de juiste voorwaarden en procedures mijn dossier te hebben afgehandeld maar geeft GEEN antwoord op de vraag dat zij én een terugbetaling hebben gekregen van Transavia van deze reis én mij 100 procent annuleringskosten voor dezelfde reis hebben gerekend die NIET gemaakt is, vliegtuig is aan de grond gebleven. Dus hun argumentie is ronduit een LEUGEN!

Gebruiker1600848449
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Lavida Travel BV
    Wij hebben uw dossier geheel volgens juiste voorwaarden en procedures afgehandeld. Helaas is de uitkomst niet naar uw wens. Helaas kunnen wij u hierin verder ook niet van dienst zijn. Wij betreuren uw reactie.

Ook een klacht indienen over Lavida Travel?