Klacht Lavida Travel: verkoopt 4 sterren hotel voor 5 sterrenj

Klachtnummer
# 9661
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

geboekt bij lavida travel crystal palace side
dit hotel was zo slecht betreft het eten
het bleek dat de kok was ontslagen en dat zij een ster was afgenomen
dit bij terug komst gemeld maar zij verschuilen zich achter de touroperator dti
het zou wel eens 18 weken kunnen duren voordat hier antwoord op komt
lavida travel stelt dat zij niet verantwoordelijk zijn alhoewel zij dit wel hebben verkocht
en aan hun ook is betaald
nooit weer lavida travel

Gewenste oplossing

een geldelijke compensatie daar er betaald is voor een 5 sterren hotel ipv een 4 sterren hotel
hierdoor ca 600 euro extra kosten gemmakt om buiten het hotel redelijk te eten

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lavida Travel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen